تساوی دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و وحدت یزد

no-thumbs

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، دیدار تیم های سپیدرود رشت و وحدت یزد مساوی شد.

به گزارش یزدی نیوز،در این مسابقه ، ۲ تیم فوتبال سپیدرود رشت و وحدت یزد در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند.
این دیدار ، از هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود ۶ هزار تماشاگر برگزار شد.
در جریان این مسابقه و در نیمه اول ، گرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت بر بازی تسلط داشت و بیشتر دقایق این نیمه صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست به گل دست یابد تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی به پایان برسد.
در نیمه دوم نیز و به خصوص در دقایق پایانی، تیم فوتبال سپیدرود رشت بر بازی تسلط کاملی داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند به گل دست یابند تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان برسد.
قضاوت این دیدار را ، ناصر جنگی با کمک های بابک عباسقلی زاده و رضا نجفی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، حسین کعبی ، محمد نزهتی و احسان عبدی از تیم سپیدرود رشت ، مجتبی اسماعیل زاده ، نعمت الله بخشی پور و امیر رفعتی از تیم وحدت یزد کارت زرد دریافت کردند.
پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۷ امتیاز در صدر جدول و تیم وحدت یزد نیز با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..