رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد یزد شد

no-thumbs

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دقایقی پیش وارد یزد شد و مورد استقبال استاندار ,مدیرکل میراث فرهنگی و جمعی از مسولین استان یزد قرارگرفت.

به گزارش یزدی نیوز زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، برای بررسی فعالیت‌های حوزه مأموریت‌های سه‌گانه این سازمان به استان یزد سفر کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی امروز و جمعه ۵ و ۶ اسفند با حضور در شهرهای یزد، اردکان، میبد و تفت موضوعات مرتبط با فعالیت‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را در این استان از نزدیک بررسی خواهد کرد.
بازدید از بافت و بناهای تاریخی از جمله آتشکده، قنات زارچ، دروازه کوشک نو، مسجد جامع، مسجد حظیره ، حضور در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ،بازدید از مجموعه نارین‌قلعه و کاروانسرای شاه‌عباسی در شهرستان میبد، بازدید از بافت تاریخی اردکان، شرکت در جلسه ارائه گزارش ثبت‌جهانی یزد و شرکت در جلسه انجمن‌ها و تشکل‌های میراث‌فرهنگی از اهم برنامه‌های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان یزد است.
 
افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان تفت، بازدید از عمارت و باغ نمیر(صدری)، بازدید از باغ جهانی دولت‌آباد و برگزاری جلسه با همکاران و مدیران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان یزد می باشد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..