درمقابل استانداری:

تلاش راننده تاکسی معترض یزدی برای اقدام به خودسوزی

در روزهای گذشته تصاویری از اقدام اعتراضی یک راننده تاکسی در شهر یزد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که از قصد وی برای از اقدام به خودسوزی خبر می‌دهد.

به گزارش یزدی نیوزبه استناد این تصاویر که توسط یکی شهروندان از فاصله چند متری ضبط شده است، راننده تاکسی مورد نظر در حالی که بروری سقف خودروی خود ایستاده است اقدام به ریختن بنزین بر روی خود می‌کند و در عین حال نسبت به اظهارات افراد دیگری که قصد جلوگیری از این اقدام وی را دارند، بی‌اعتناست.

اگرچه دلیل این اقدام هنوز معلوم نیست اما براساس صداهایی که همزمان با این تصاویر ضبط شده‌اند حاکی از آن است که راننده معترض در جایی نزدیک به استانداری یزد دست به این اقدام اعتراضی زده و در جملاتش مدام نارضایتی خود را از نبود آنچه که بی عدالتی و بی قانونی می‌نامد اعلام می کند.

در این باره تلاش خبرنگار ایلنا برای گفتگو با استانداری یزد تاکنون بی‌نتیجه بوده است و به صورت مشخص روابط عمومی و حراست این نهاد دولتی تا این لحظه توضیحی ارائه نکرده‌اند.

در عین حال منابع ایلنا در استان یزد می‌گویند حسب تصاویر ضبط شده، راننده معترض در ناوگان تاکسی ‌بیسیم شهر یزد که به صورت همزمان از طریق شرکت تاکسی بیسیم یا اتحادیه صنف تاکسیرانی یزد مدیریت می‌شود، مشغول فعالیت بوده است.

براساس این اظهارات ظاهرا این اقدام اعتراضی در یکی از روزهای نخستین ماه جاری اتفاق افتاده است و هنوز از سرنوشت راننده معترض و دلیل اعتراض وی خبری نیست.

ایلنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..