آغاز صادرات میلگرد مجتمع فولاد بافق

به گزارش یزدی نیوزصادرات بیش از ۱۰هزارتن میلگرد تا پایان سال جاری در اندازه های مختلف از کارخانه مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به کشور عراق پیش بینی شده است.

مدیرعامل فولاد بافق گفت: این محموله نخستین صادرات محصول میلگرد کارخانه نورد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق (B-MISCO) در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به کشور عراق است.

سید محسن ابویی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تا ۷۰درصد تولید کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق به صادرات اختصاص می یابد.

وی گفت: در رایزنی های انجام شده میلگرد تولیدی کارخانه به کشورهای عمان، افغانستان و سایر کشورهایی که اعلام نیاز کنند صادر می شود.

ابویی با اشاره به ظرفیت ۵۵۰هزار تنی کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق افزود: تا ۶ماه آینده با ارتقاء سطح علمی پرسنل و نصب تجهیزات این ظرفیت تا ۷۰۰هزار تن قابل افزایش است.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: خط تولید نورد میلگرد این مجتمع، با استفاده از به روزترین تکنولوژی های بین المللی طراحی و اجرا شده که قابلیت تولید انواع میلگردهای ساده و عاج دار از قطر ۸ تا ۳۲ میلیمتر را مطابق با استاندارهای جهانی دارد.

وی اشاره کرد: ایجاد ارزش افزوده، افزایش تولید داخلی، جلوگیری از خام فروشی و حضور در بازارهای صادراتی به عنوان اهداف کلان مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق است

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..