مدیر شرکت پست یزد:

ثبت‌نام تمبر طلا و نقره نوروز ۹۶ در یزد آغاز شد

مدیر کل پست استان یزد با اشاره به آغاز ثبت‌نام اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز 1396 با آلیاژ طلا و نقره، گفت: علاقمندان تا دهم اسفندماه فرصت دارند تا برای پیش‌ خرید از طریق دفاتر پستی منتخب و همچنین بازار الکترونیک شرکت پست اقدام کنند.

به گزارش یزدی نیوز«مسعود دهقان» اظهار کرد: به دنبال استقبال کم‌نظیر مردم از اولین، دومین و سومین سری اقلام فاخر فیلاتلیک شرکت ملی پست که مزین به تمثال حضرت امام خمینی (ره) و شاعران نامدار ایران زمین؛ حافظ شیرازی و حکیم ابوالقاسم فردوسی بود، چهارمین سری اقلام فیلاتلیک فاخر این شرکت، منقش به طرح تمبر یادبود کاغذی جشن جهانی نوروز ۱۳۹۶ تولید و ضرب می‌شود.
وی افزود: پیش فروش اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز از روز یکشنبه اول اسفندماه از طریق دفاتر پستی منتخب و همچنین بازار الکترونیک شرکت پست به آدرسwww.ebazaar.post.ir آغاز و تا دهم اسفندماه ادامه دارد.

مدیر کل پست استان تصریح کرد: تمبر یادبود جشن جهانی نوروز که طرح سرباز هخامنشی را به تصویر کشیده است در قالب یک قطعه به ابعاد ۴۵*۶۵ میلی متر، به ارزش ۹ هزار ریال با تیراژ ۲۰۰ هزار سری همزمان با بیست و پنجم اسفندماه سال جاری منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: سری چهارم اقلام فیلاتیکی طلا و نقره با طرح تمبر یادبود نوروز ۹۶ با آلیاژ فلزی طلا با عیار ۲۴ در اوزان نیم و یک گرمی هر یک با تیراژ سه هزار قطعه و با آلیاژ فلزی نقره با عیار ۹۹۹ در وزن پنج و ۱۰ گرمی، هر یک با تیراژ دو هزار قطعه تولید خواهد شد.

دهقان گفت: این اقلام در بسته‌بندی تک قطعه‌ای طلا و نقره به صورت تمبر طلای نیم گرمی به ارزش ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال، طلای یک گرمی به ارزش ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال، نقره پنج گرمی به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و نقره ۱۰ گرمی به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تولید و عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از تکمیل ظرفیت پیش‌بینی شده، ثبت نام تمام و توزیع اقلام ۱۵روز پس از پایان ثبت‌نام و براساس اولویت زمان‌بندی ثبت‌نام صورت خواهد پذیرفت .

مدیر کل پست یزد در پایان نیز بیان کرد: اقلام فیلاتلیک تمبر طلا و نقره به عنوان اقلام کلکسیونری به تعداد و تیراژ محدود به مناسبت‌های خاص و با استفاده از طرح تمبرهای منتشره تولید و عرضه می‌شود.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..