توزیع ۲۰۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس استان یزد

به گزارش یزدی نیوزمعاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری امسال با تغییر رویه در روند اجرایی، از توزیع ۲۰۰ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در بین دانش‌آموزان دو هزار مدرسه استان خبر داد.

 «غلامرضا مشعلچی» با بیان این‌که امسال جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود، افزود: جشن نیکوکاری با تغییر رویه در روند اجرایی، در گستره زمانی بیشتری یعنی طی سه روز برگزار می‌شود.

به گفته‌ی وی، این جشن در روز چهارشنبه هیجدهم اسفندماه در سطح مدارس، روز پنج‌شنبه نوزدهم اسفندماه در پایگاه‌های اصلی در سطح شهر(پایگاه‌های محدود، موثر و کارآمد) و روز جمعه بیستم اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار و هدایای مردمی به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌شود.

مشعلچی با بیان این‌که ۲۰۰ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در میان دانش‌آموزان ۲۰۰۰ مدرسه سطح استان توزیع شده است، تصریح کرد: روز چهارشنبه هیجدهم اسفندماه مراسم نمادین جشن نیکوکاری با حضور دانش‌آموزان و والدین آنان و مسئولان استانی در یکی از مدارس ناحیه یک یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی لازم برای جذب حداکثری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری انجام شده است، افزود: هم‌اکنون صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در مراکز اقتصادی، تجاری و مسکونی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پمپ بنزین‌ها، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه راه‌آهن، پلیس راه، بازارچه‌های محلی و مکان‌های تجمع مردمی مستقر هستند.

این مسئول هم‌چنین یادآور شد: امسال شاهد راه‌اندازی بازارچه خیریه برای عرضه محصولات مددجویان تحت حمایت و ترویج فرهنگ کار و تلاش در کنار پایگاه‌های جشن نیز هستیم.

وی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی در پرداخت وجوه جشن نیکوکاری، گفت: مردم استان یزد می‌توانند با شماره گیری آنی‌پرداخت کمیته امداد#۰۳۵*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و همچنین از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org نسبت به پرداخت اینترنتی هدایای خود اقدام کنند.

مشعل‌چی  خاطرنشان کرد: پارسال مردم خداجوی استان یزد با مشارکت در جشن ملی نیکوکاری بیش از ۹ میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..