بعد ازتساوی با تیم اراک:

انتقاد سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد از برخی تماشاگران

سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد از برخی تماشاگرانی که به گفته او بجای حمایت از نماینده استان در لیگ آزادگان، این تیم را تخریب می کنند انتقاد کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمود امیری  افزود: عده ای ازتماشاگران از دقیقه ۶۰ مسابقه در برابر تیم آلومینیوم اراک بجای حمایت و همراهی تیم ما به ناسزاگویی و تضعیف روحیه بازیکنان پرداختند.
وی ادامه داد: این عده تماشاگرنماها بدون در نظر گرفتن مصالح فوتبال استان و بجای حمایت و همراهی فقط به دنبال عقده گشایی هستند و این قطعا به نفع ورزش و فوتبال یزد نیست.
سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد گفت: بازیکنان تیم ما در طول این دیدار در مقابل تیمی بازی کردند که در مسابقات گذشته خود نتایج بسیار خوبی گرفته و دارای نفرات با سابقه و مطرح است .
امیری گفت: نباید عده ای انگشت شمار از تماشاگران در استادیوم و بازی های خانگی خود از سکوها همه مسئولان و کسانی که برای فوتبال استان در تلاش هستند را زیر سوال ببرند.
وی تصریح کرد: دو تیم وحدت استان یزد و آلومینیوم اراک امروز بازی خوبی را از خود نشان دادند و علیرغم برتری نماینده استان دو مرتبه دیرک دروازه مانع از گلزنی مهاجمان ما شد.
همچنین سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: چمن استادیوم شهید نصیری یزد برای انجام مسابقات و این دیدار مناسب نبود و ما برای شکست دادن تیم وحدت یزد و کسب سه امتیاز بازی کردیم.
مهدی پاشازاده افزود: داور این مسابقه بیش از حد از سوت خود استفاده کرد و گلی که ما به ثمر رساندیم بنظرم درست بود ولی داور مسابقه از آن چشم پوشی کرد.
از هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان تیم های فوتبال وحدت یزد و آلومینیوم اراک عصر امروز در یزد به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..