برگزاری برنامه قصه گویی در نمایشگاه کتاب یزد

به گزارش یزدی نیوزدرنهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال یزد، برنامه قصه گویی برای کودکان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در غرفه برنامه های جنبی نمایشگاه برگزار شد.

در این برنامه که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد نیز حضور داشت، مربی فرهنگی کانون در جمع کودکان و خانواده های آن ها به قصه گویی با  لهجه یزدی پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان این برنامه گفت: قصه گویی از زیربنایی ترین ابزارها و کانال های غیرمستقیم و جذاب در جامعه پذیری کودکان می باشد.

" عباسعلی دانافر" افزود:قصه گویی به کودکان مفاهیم انسانی، اخلاقی و مهارت های زندگی را با روش های جذاب آموزش می دهد و آن ها را با ارزش های مختلف فرهنگی آشنا می سازد.

دانافر با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهادی فرهنگی است که در حوزه کودک و نوجوان محصولاتی متنوع و پر مخاطب تولید می کند، گفت: بر مبنای همین رویکرد در این نمایشگاه ٣٠٠ عنوان کتاب در غرفه کانون  عرضه می شود.
وی بیان کرد: در نمایشگاه بزرگ  کتاب یزد همه روزه دو غرفه هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به ارائه برنامه های مختلف آموزشی می پردازند.

گفتنی است قصه گویی برای کودکان از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال یزد است که در اغلب روزهای برگزاری میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..