تجلیل از خدمات علمی دکتر پاپلی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش یزدی نیوزاز دکتر محمدحسین پاپلی یزدی استادتمام دانشگاه فردوسی مشهد در واحد یزد تجلیل شد. دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد یزدعنوان کرد که با تجلیل از پاپلی یزدی به پاسداشت مقام علمی و خدمات ارزنده از تجربیات ایشان در ارائه مقالات در قالب یک کارگاه نیز استفاده کردیم.»

به همت معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد یزد یک کارگاه شش ساعته با حضور دکتر محمد حسین پاپلی یزدی استاد تمام دانشگاه فردوسی مشهد در سالن مرحوم دکتر علی سلطانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

در این کارگاه که به همراه تجلیل از زحمات و خدمات ارزنده دکتر محمدحسین پاپلی همراه بود، علاقه‌مندان به بسط و توسعه علم به شیوه‌هایی نوین در زمینه ارائه مقاله نیز دست یافتند.

محمدحسین پاپلی متولد یزد و از سال ۱۳۶۷ به عنوان استاد تمام دانشگاه فردوسی مشهد مشغول به خدمت علمی است. وی در دانشگاه های سوربن فرانسه و دانشگاه تربیت مدرس نیز به تدریس پرداخته و کتابهای او منابع درس کارشناسی ارشد رشته جغرافیا است.
 

پاپلی عضو اصلی کمیسیون ده نفره جغرافیای فرهنگی انجمن جغرافیدانان جهان است که سهم آسیا در آن سه نفر بوده و وی یکی از آن سه نفر است.
آنا 
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..