برگزاری یادواره شهید شاخص مبارزه با نفود در کشور در یزد

no-thumbs

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری نخستین یادواره شهید شاخص مبارزه با نفوذ در کشور در این استان در پنجم اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار اکبر فتوحی  افزود: این یادواره با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار از ساعت هشت صبح در روضه محمدیه ( حظیره ) برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این مراسم معنوی امام جمعه موقت تهران آیت الله صدیقی در خصوص شهدا و شخصیت شهید والامقام انقلاب اسلامی شهید محمد منتظر قائم سخنرانی خواهند داشت.
فرمانده سپاه الغدیر یزد از عموم مردم ولایی و انقلابی استان یزد خواست تا با حضور گسترده خود در این مراسم بار دیگر با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت نمایند.
فتوحی در ادامه به اهمیت برگزاری این یادواره و نقش ارزشمند شهدا در تحقق اهداف نظام و بخصوص شهید محمد منتظر قائم در اوایل انقلاب اسلامی اشاره کرد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد همچنین به توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و موضوع نفوذ دشمنان اشاره و خواستار هوشیاری و بصیرت در برابر آنها شد.
فتوحی همچنین به خصوصیات شهید منتظر قائم در بخش های مختلف و مبازرات او و ایستادگی در برابر دشمنان به تفصیل به ایراد سخن پرداخت.
شهید محمد منتظر قائم در سالجاری به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ در کشور معرفی شده است.
این شهید والامقام در سال ۱۳۵۹ در حمله هواپیماهای آمریکا به صحرای طبس به فوز عظیم شهادت نائل آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..