رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد:

یزد در ارائه خدمات پزشکی به مردم از قطب‌های مهم کشور است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد گفت: یزد در ارائه خدمات پزشکی به مردم از قطب‌های مهم کشور محسوب می شود و برپایی بیمارستان های صحرایی در تسریع خدمات بسیار موثر است.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد رضا میرجلیلی  در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برپایی چهارمین بیمارستان صحرایی شهدای جامعه پزشکی یزد افزود: خدمت‌رسانی به مردم بخصوص در مناطق محروم جزو برنامه های اصلی بیمارستان‌های صحرایی و آمادگی آنها هنگام بحران است.
وی ادامه داد: این بیمارستان امسال به همت بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد از ۱۶ اسفندماه به مدت پنج روز در منطقه شاهدیه برپا و نسبت به ارائه خدمات مختلف بهداشتی و درمانی به مردم اقدام می کند.
این مسئول گفت: در بیمارستان صحرایی امسال خدمات مختلفی شامل جراحی عمومی ، داخلی، اطفال، زنان و زایمان و پاراکلینیکی بصورت رایگان به مردم و نیازمندان ارائه می شود.
میرجلیلی ابراز امیدواری کرد تا همانند سال های گذشته بیمارستان صحرایی در استان یزد بتواند در سطح کشور نمونه و خدمات مورد نیاز را به مردم استان و شاهدیه انجام دهد.
همچنین در این نشست جواد قادری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: برپایی این بیمارستان یک کار مهم جهادی است که با حضور پزشکان متخصص در بخش های مختلف فعالیت می کند.
وی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم و نیازمندان برنامه‌ریزی مناسبی برای پرواز انجام شده و ۲ خلبان برای جابجایی بیماران در منطقه اقدام و وظایف را انجام می دهند.
سومین بیمارستان صحرایی استان یزد سال گذشته در محل ورزشگاه شهدای حسن آباد یزد راه اندازی و به مدت پنج روز به مردم خدمت رسانی کرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..