مسیح مهاجری در یزد:

هاشمی رفسنجانی برای حفظ نظام، همه مشکلات را به جان خرید

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همه مسائل و مشکلات را برای حفظ نظام و اعتلای مردم و میهن اسلامی به جان خرید و از ولایت و ثمرات انقلاب اسلامی دفاع کرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام مسیح مهاجری در مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی در یزد افزود: هاشمی از خود گذشت تا نظام و انقلاب اسلامی زنده بماند.
وی ادامه داد: این شخصیت گرانقدر و والای نظام و انقلاب اسلامی همواره در مسیر تحقق آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) حرکت کرد و هیچگاه او را از اهدافش دور نکرد.
نماینده رئیس جمهوری در دانشگاه مذاهب اسلامی ادامه داد: هاشمی همواره می گفت ما انقلاب کرده ایم که اسلام و ارزش های معنوی در جامعه حاکم شود و همین روحیه و دیدگاه متعالی نشات گرفته از تدین و ایمان بالای او بود.
مسیح مهاجری خاطر نشان کرد: هر وقت سخن از هاشمی رفسنجانی بیان شود تنها به دوران مبارزات او از قبل از انقلاب تا همراهی با امام راحل (ره) و نظام و همچنین بعد مدیریت قوی ایشان بخصوص در دوران دفاع مقدس و مسئولیت های مختلف اجرایی اشاره می شود.
وی تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی دارای ابعاد مهم دیگری است که کمتر در بین مردم و مدیران شناخته شده که از جمله آنها باید به اجتهاد ایشان ، سال ها تحصیل در حوزه علمیه درمحضر بزرگانی چون امام راحل (ره) و همچنین فعالیت در تالیف کتاب های مختلف در زمینه تفسیر و کلام پرداخت.
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی را باید شناسنامه حقیقی انقلاب اسلامی نام ببریم که هر ورق کتاب انقلاب اسلامی با نام ، خدمات و فعالیت های گسترده ایشان همراه و عجین شده است.
مسیح مهاجری اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی بعد از دفاع مقدس به میدان آمد و با نفت پنج دلار به خوبی کشور را اداره کرد و ساخت و به دیگران سپرد و هیچگاه به دنبال مقام و موقعیت نبود.
وی گفت: این شخصیت والای انقلاب اسلامی هیچگاه دنبال مطامع شخصی نبود و به فرموده مقام معظم رهبری، مال خود را برای نظام و انقلاب اسلامی هزینه کرد و چند مرتبه تا مرز شهادت برای اعتلای این کشور پیش رفت.
این مسئول خاطر نشان کرد: هاشمی خود را در عمل فدای نظام ، انقلاب و امام راحل (ره) کرد و در کنار بنیانگذار جمهوری اسلامی از همان ابتدای مبارزه ، ایمان ، تدین ، شجاعت ، اخلاص را فرا گرفت و برای کشور و اعتلای مردم به خدمت گرفت.
مسیح مهاجری افزود: هاشمی رفسنجانی همواره مدافع نظام ، انقلاب اسلامی ، ولایت و رهبری بود و بارها می گفت که من به رهبری عشق می ورزم و تابع اوامر ایشان هستم .
مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور استاندار یزد ، اعضای بیت سومین شهید محراب ، روحانیان و اقشار مختلف مردم در روضه محمدیه ( حظیره ) برگزار شد.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز یکشنبه ۱۹ دیماه سال جاری به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت و در جوار مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..