یزد در آستانه نوروز روشن‌تر می‌شود

به گزارش یزدی نیوزقائم مقام مدیر عامل در توزیع برق شهرستان یزد گفت: طرح تشدید نظارت بر روشنایی معابر و ایمنی پایه چراغ‌ها از اوایل اسفندماه در آستانه نوروز اجرا می‌شود.

«امیر ابویی» از آغاز اجرای طرح نظارت بر روشنایی معابر و ایمنی پایه چراغ‌ها در استقبال از نوروز ۹۶ در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح از اوایل اسفندماه آغاز شده و تا اواسط فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی تأمین روشنایی اطراف مناطق گردشگری و توریستی، بهبود بازدهی نور پایه چراغ‌های بافت تاریخی و سنتی‌، تعویض و شستشوی حباب و تنظیم دقیق زمان ساعت‌های نجومی را از اهداف طرح یاد شده بیان کرد.

ابویی، تشدید نظارت و کنترل روشنایی وسط بلواری‌، بازدید معابر از محلات قدیمی، اصلاح و تعویض دریچه‌های پایه‌های روشنایی‌های سطح شهر، شاخه‌زنی برای تأمین روشنایی مطلوب‌تر و اصلاح جعبه فیوزها و تأسیسات تابلویی را از دیگر اقدامات سازماندهی شده در امورهای سه‌گانه برق یزد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری از اواسط اسفند به‌مدت یک ماه ممنوع خواهد بود و پیمانکاران موظف به تکمیل طرح‌های ناتمام و مرمت حفاری‌ها خواهند بود.

قائم مقام مدیر عامل در برق شهرستان یزد خطاب به مدیران امورهای سه‌گانه یزد نیز خاطرنشان کرد: مدیران ضمن توجه به‌صورت وضعیت کردن طرح‌ها، برنامه‌های سال آتی را پیش از آغاز سال جدید مرور و به اولویت‌ها توجه کنند.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..