هشدارامام جمعه یزد:

احزاب و جبهه‌ها به جای دعوا باید متحد باشند/ دیدگاه‌های رهبری در کشور مغفول مانده

دبیر جبهه مردمی انقلاب استان یزد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در زمینه ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی، گفت: جبهه مردمی انقلاب در تمام شهرستان‌های یزد ایجاد شد.

به گزارش یزدی نیوزحسین حداد در دیدار با اعضای جبهه مردمی انقلاب یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: تمام فعالیت‌های این جبهه همان طوری که از نام آن مشخص است، توسط مردم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه الان از تمام شهرستان‌ها و استان‌ها نمایندگانی انتخاب شدند که به تهران هم معرفی شدند، اظهار داشت: پنجم اسفند مجمع ملی این مجمع در کشور برگزار می‌شود.

دبیر جبهه مردمی انقلاب استان یزد خاطرنشان کرد: سوگند یادکردن، رای‌گیری در ارتباط با اساسنامه و مرام‌نامه، ایجاد شورای مرکزی و رای‌گیری در ارتباط با کاندیدای ریاست جمهوری بر اساس ملاک‌های در نظر گرفته شده در این مجمع انجام می‌شود.

حداد با اشاره به اینکه لازم است در تمام امور این جبهه از نظر روحانیون و نمایندگان ولی فقیه در استانها بهره‌گیری شود، گفت: در صورتی که نماینده‌ای از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جلسات مجمع جبهه مردمی انقلاب یزد حضور داشته باشد، ارزش بسیار خوبی دارد.

وی  عنوان کرد: ‌تمامی افرادی که از استان‌های مختلف کشور در مجمع ملی جبهه مردمی انقلاب حضور پیدا می‌کنند نسبت به مواردی که بیان شد رای‌گیری کرده و پس از این رای‌گیری علاوه بر مسائل داخلی جبهه، کاندیداهای ریاست جمهوری هم برای مرحله اول رای‌گیری داخلی انتخاب می‌شوند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..