یادواره بزرگداشت سردار شهید یزدانی در خاتم

به گزارش یزدی نیوزفرمانده سپاه الغدیر استان یزد در یادواره سردار یزدانی و شهدای محله در شهرستان خاتم به اشتراکات انقلاب با قیام امام حسین (ع) پرداخت وگفت:در قضیه کربلا و انقلاب دین اسلام در خطر بود و همانطور که امام حسین (ع) برای نجات دین قیام کرد امام خمینی (ره) نیز اگر انقلاب نمی کردند دیگر اثری از دین در ایران نبود.

سردار فتوحی افزود: اشاره کرد: انقلاب به برکت خون شهدا و اطاعت از امام و رهبری در حال پیشروی است و با اقتدار نه در ایران بلکه در جهان سرآمد تمام کشورهاست.

وی گفت : قدرت موشکی ایران چنان بر اتاق های جنگ آمریکا تاثیر گذاشته است که فرمانده نیروی دریایی آمریکا می گوید سامانه موشکی ایران در دریا استراتزی ما را تغییر داده است و اگر ما دریا بخواهیم باید استراتژی دریای را تغییر دهیم. و اکنون با این قدرت موشکی ایران تمام ناوهای و زیر دریایی ها و ناوهای هوایی ما با آهن قراضه هیچ فرقی ندارد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: باید اعترافات دشمن را بازگو کنیم تا بعضی در داخل که به قدرت موشکی و نظامی ایران شک دارند و آمریکا را حلال مشکلات میداند بدانند که در حال ایجاد تمدن بزرگ جهان اسلام ناب محمدی (ص) هستیم.

اجرای سرود، دکلمه خوانی، نمایش کلیپ، ،تجلیل ازخانوادهای شهدای محله هادی آبادوتجلیل ازخانواده شهیدسرداریزدانی ازدیگربرنامه های این یادواره بود.

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..