۱۳۱۷ اثر به دبیرخانه هفته قرآن و عترت یزد ارسال شد

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به سطح کیفی برگزاری هفته قرآن و عترت یزد، از ارسال ۱۳۱۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

علی غیاثی ندوشن  در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی و دینی استان یزد بود، اظهار داشت: برگزاری این هفته یکی از رویکردهای دولت در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است که در استان‌های مختلف کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف دینی و فرهنگی استان یزد در برگزاری مراسم‌های این هفته مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که امروزه در جامعه باید به آن توجه صورت گیرد، بحث ترویج فکر، فرهنگ و معارف قرآنی و اهل بیت(ع) در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های هنری و فرهنگی در زمینه ترویج این فرهنگ عظیم در جامعه، از برگزاری ۸۰ محفل قرآنی در مساجد، مدارس و کانون‌های مساجد استان یزد در این هفته خبر داد.

غیاثی ندوشن با بیان اینکه این هفته در ۳۳ رشته مختلف برگزار شد، عنوان کرد: در مجموع تمام رشته‌ها، یک هزار و ۳۱۷ اثر به دبیرخانه هفته فرهنگی قرآن و عترت یزد ارسال شده بود.

وی با اشاره به اینکه مهدهای قرآن  استان در برنامه‌های این هفته مشارکت خوبی داشتند، گفت: برگزاری محفل های انس با قرآن، کارگاه‌های آموزشی، دیدار با خانواده شهدا و علما، نمایشگاه کتاب و عکس از جمله ویژه برنامه‌های این جشنواره بود.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..