قدردانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم یزد

no-thumbs

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از حضور حماسی مردم ولایتمدار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه امسال قدردانی کرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: مردم دارالعباده یزد به فراخوان مقام معظم رهبری لبیک گفته و بار یگر در ۲۲ بهمن امسال حماسه ای جاوید در تاریخ این مرز و بوم آفریدند.
وی اضافه کرد: این حضور آگاهانه و توام با بصیرت در اصل برگ زرینی در تاریخ افتخارات مردم ولایتمدار و تلبور وحدت و همبستگی همگان در تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب مقدس اسلامی است.
این مسوول گفت: مردم دلاور ، ولایتمدار و همیشه در صحنه یزد و تمام مناطق و شهرستان های تابعه استان نشان دادند که علیرغم توطئه های استکبار جهانی همچنان با صلابت در عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حاضرند.
فخرالدینی با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم شریف و بخصوص خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از مشارکت مردم در دفاع از نظام و ولایت فقیه قدردانی کرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: مردم قهرمان ما امروز با حضور میلیونی خود در صحنه راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به تمام تهدیدهای کفر جهانی و حامیان جهانی و منطقه ای آنها دادند.
فخرالدینی گفت: ما هرچه داریم از لطف الهی و اخلاص مردم است بنابراین باید همواره شکر گذار درگاه حق باشیم که الطاف بیکرانش را نصیب این کشور الهی کرده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..