آمادگی یزد برای خلق حماسه‌ای دیگر

به گزارش یزدی نیوزسی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که ابرقدرت‌ها امیدی به تداوم آن نداشتند، جشن گرفته می‌شود چرا که کشتی انقلاب با پشتوانه مردمی و رهبری دینی و انقلاب امام راحل، به آب افتاد و اکنون نیز با رهبری مقام عظمای ولایت، به سوی پیشرفت و ترقی در حرکت است.
انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در زمستان ۵۷ در اوج سرما، بهاری از امید را در دل ایرانیان زنده کرد و سرمای زمستان را گرما بخشید؛ گرمایی که مردم از برکات و نعمات آن روز به روز بهره‌مند شدند و با عزت و سربلندی در دنیا قد علم کردند که ما ایرانی هستیم.
انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای ارزشمندی را برای ملت و مردم ایران به همراه داشت. کسب عزت و سربلندی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، توسعه علمی، فرهنگی و فناوری، درخشش در عرصه‌های مختلف و نخبه پروری از جمله دستاوردهایی است که مردم همواره به آن افتخار می‌کنند.
این انقلاب هرگز بی هدایت و رهبری پیشوای خود حضرت امام خمینی(ره) به مسیر درست هدایت نمی‌شد و مردم نیز در تحقق آن و حرکت انقلاب در صراط مستقیم، امام راحل را همراهی کردند و ثمره آن شیرینی‌ای است که در این ۳۸ سال به کام مردم نشسته است.
مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج همدلی و همراهی مردم ایران با حکومت اسلامی و مقام معظم رهبری و در عین حال تداعی کننده خاطرات مبارزات انقلابی در سال ۵۷ است که نشان داد چون مردم خواستند، از زیر لوای ظلم و ستم شاهی خارج شدند و در زیر پرچم اسلام با افتخار زندگی کردند.
مردم استان که همواره در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشورمان حضور پرشوری داشته‌اند، در مبارزات انقلابی نیز اعتقاد به حکومت و انقلاب اسلامی را تایید کردند و در طول ۳۷ سال گذشته در تمام سالگردهای پیروزی انقلاب و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سنگ تمام گذاشتند و امسال نیز قرار است ۲۲ بهمن ماه در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه‌گویان بزنند.
مسئولان استان نیز با حضور در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، دوش به دوش مردم، به صف ایستاده و مشت‌های گره خورده ضد استکباری را به آسمان بلند می‌کنند تا دشمنان نظام بدانند مردم و مسئولان همواره با هم هستند و برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نقش مردم در پیروزی انقلاب
رئیس شورای اسلامی استان با اشاره به اهمیت حضور مردم ایران برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل، می‌گوید: این انقلاب ثمره همدلی و همراهی مردم با پیشوای دینی و مذهبی‌شان حضرت امام خمینی(ره) است.
«عزیزالله داورپور» ادامه می‌دهد: دشمنان انقلاب همواره از مواقعی که مردم در صحنه نیستند، استفاده کرده و به نظام ضربه می‌زنند اما ملت ایران همواره هوشیار بوده و با رهبری مقام عظمای ولایت، از این توطئه‌ها با خبر شده و مقابل آن قد علم کرده‌اند.
وی می‌افزاید: قطعا حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان کسانی خواهد بود که چشم دیدن موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران را ندارند و مردم کشور و استان ثابت کرده‌اند که در این صحنه‌ها با شکوه هر چه بیشتر حضور یافته و دشمنان را نا امید می‌کنند.

تداعی خاطرات انقلابی در ۲۲ بهمن
مدیر کل راه و شهرسازی استان هم بر حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید می کند و می‌افزاید: این روز الهی، یاد و خاطره همبستگی و همراهی و هم زبانی مردم ایران در دوران انقلاب را به تصویر می‌کشد.
«محمدرضا نقصان محمدی» می‌‌گوید: وحدت مردم در این روز بزرگ ضمن گرامیداشت خاطرات انقلابی، نشان می‌دهد که ما هنوز با هم هستیم و کارهای بزرگ را با اتکا به روحیه همراهی و همدلی انجام می‌دهیم و پیروز می‌شویم و با همین روحیه در مقابل دشمنان می‌ایستیم.
وی ادامه می‌دهد: مردم همیشه در صحنه استان هم در این روز همچون گذشته که با همبستگی و اتحاد آرامش را در استان برقرار کردند، مقابل دشمنان می‌ایستند و آینده پیروزمندانه‌ای را برای استان رقم خواهند زد.

همراهی مردم با دستاوردهای انقلاب
شهردار یزد نیز با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار می‌کند: نهال جوان انقلاب اسلامی پیش از هر زمان دیگری به حضور و همراهی مردم انقلابی کشورمان نیاز دارد تا به استکبار جهانی نشان دهد که مردم همچنان در صحنه و همراه دستاوردهای انقلاب هستند.
«محمدرضا عظیمی‌زاده» ادامه می‌دهد: مردم با حضور در صحنه نشان می‌دهند که مقابل هر فشار، تهدید و تحریمی که نظام را مورد هجمه قرار دهد، ایستاده‌اند و می‌ایستند، آن را محکوم می‌کنند و اجازه ظهور و بروز نخواهند داد.
وی می‌افزاید: آنها پا به پای دلسوزان نظام و انقلاب با حضور پرشوردر صحنه به ویژه در یوم الله ۲۲ بهمن، نشان می‌دهند که همچنان به ارزش‌های نظام اسلامی معتقد و پایبند هستند و تا آخرین قطره خون شهدا از آن حفاظت و حراست خواهند کرد.

کشیدن خط بطلان بر یاوه گویی‌های آمریکا
مدیر کل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان نیز بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید می‌کند و می‌گوید: با توجه به تغییرات کشور آمریکا و رجزخوانی اخیر علیه ایران، بی شک منتظر عکس العمل ملت ایران در روز پیروزی انقلاب اسلامی خواهند بود.
«داوود پاک‌طینت» ادامه می‌دهد: ترامپ نگاه ویژه‌ای به راهپیمایی امسال ملت ایران وهمچنین عکس العمل ایرانیان در برابر مواضع جدید آمریکا علیه کشورمان خواهد داشت از این رو شرکت آحاد ملت در این راهپیمایی جوابی محکم به این یاوه گویی‌های آمریکاست.

وی بیان می‌کند: هرچند ملت ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی‌ها و مشارکت پررنگ خود برگ زرینی را به یادگار گذاشته‌اند، اما امسال باید باشکوه‌تر از همیشه این روز ملی را جشن بگیرند.
همشهری 
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..