تاکید استاندار یزدبر مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

no-thumbs

استاندار یزد بر مشارکت گسترده آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد میرمحمدی در شورای اداری یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت راهپیمایی امسال اشاره و افزود: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پاسخ قاطعی به یاوه گویی های رئیس جمهوری جدید آمریکا است.
وی ادامه داد: آحاد مردم باید در روز ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از همیشه با همدلی در صفی واحد در مراسم راهپیمایی شرکت کنند و بار دیگر با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.
استاندار یزد در ادامه به اهمیت دو انتخابات بهار سال آینده اشاره و تصریح کرد: موضوع مهم در دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و رئیس جمهوری همان جلب مشارکت بالای مردم است.
میرمحمدی گفت: هر اندازه مشارکت مردم در انتخابات سال آینده بیشتر باشد قطعا دشمنان از طرح و برنامه‌هایی که علیه نظام دارد نا امید شده و حضور گسترده آحاد مردم فهیم سدی محکم در برابر توطئه آن‌ها است.
استاندار یزد در ادامه به ثمرات برجام برای استان اشاره و گفت: گشایش ۵۰۴ فقره اسناد اعتباری با مبلغ ۱۶۷ میلیارد دلار ، انجام هزار و ۵۰۰ مورد عملیات سوئیفت و همچنین ۳۵۰ فقره حواله اسنادی وارداتی با مبلغ ۵۱ میلیون دلار از نمونه‌های بارز آثار برجام در استان است.
میرمحمدی به پیگیری موضوع اقتصاد مقاومتی در یزد اشاره و تصریح کرد: در این خصوص ستادی در استان تشکیل شده که در قالب آن ۹۷ طرح مصوب و مشکلات حدود ۳۰۰ واحد بررسی و در نتیجه افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به آنها پرداخت شد.
استاندار یزد گفت: اجرای ۸۰ طرح گازرسانی به مناطق روستایی استان با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در سال های اخیر از دیگر افتخارهای مهمی محسوب می شود که با همت مسئولان محقق شده است.
میرمحمدی به موضوع گردشگری و جذب آنها در استان اشاره و خاطر نشان کرد: گردشگری در یزد در سال ۹۲ حدود ۲۵ هزار گردشگر خارجی بوده ولی امسال به ۸۰ هزار نفر تاکنون رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به ۱۰۰ هزار نفر برسد.
استاندار یزد همچنین به افتتاح ۴۱۸ مورد طرح به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف با سرمایه گذاری با دو هزار میلیارد تومان در یزد و اکثر مناطق تابعه استان خبر داد .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..