راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن یزد به ۸۵ نقطه افزایش یافت

no-thumbs

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان یزد از افزایش اعلام آمادگی تعداد نقاط مختلف استان برای برگزاری راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن از ۷۰ نقطه به ۸۵نقطه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان یزد  اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن یکی از جشن های عمومی ملت غیور و حماسه ساز ایران است که با تمام جشن های ملی و مذهبی کشور و حتی جشن های سالروز استقلال کشورهای دنیا متفاوت است و یوم الله نام گرفت.

وی با یادآوری یاد و خاطره همه شهدای دوران مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: بسیاری از شهدای ما قبل از شهادت بوی بهشت استشمام می کردند و حتی از شهادت خود مطلع بودند.

ریئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اذعان کرد: امام خمینی(ره) شرکت در راهپیمایی و انتخابات را یک فریضه می دانستند و امروز هم می بینیم که رهبر معظم انقلاب هر سال در آستانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همگان را به این راهپیمایی دعوت می کنند و حتی تا ماهها پس از برگزاری مراسم در سخنرانی هایشان از حضور حماسی مردم یاد و قدردانی می کنند.

حجت الاسلام فخرالدینی با محکومیت یاوه گویی های اخیر ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: همانگونه که مردم استکبار ستیز ایران در همه راهپیمایی های گذشته مشت محکمی بر دهان آمریکا زده اند در این راهپیمایی هم همانگونه که رهبر معظم انقلاب پیشبینی کرده اند پاسخ محکمی به ترامپ خواهند داد.

وی با تقدیر ازستادهای دهه فجر در اقصی نقاط استان یزد اعلام کرد: درخواست های متعددی از نقاط مختلف استان داشته ایم که در برخی روستاها راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت مستقل برگزار شود که با هماهنگی های انجام شده تا پیش از ظهر امروز تعداد راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که تا روز گذشته در ۷۰ نقطه اعلام شده بود؛ پیش از ظهر امروز به ۸۵ نقطه افزایش یافت.

تابناک

 

بخش نظردهی بسته شده است..