افتتاح یک سالن غذا خوری در دانشگاه یزد

به گزارش یزدی نیوزسالن غذاخوری ۱۳۰۰ نفری مهتاب با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت همراه و جمعی از مسؤولان و دانشگاهیان استان به بهره‌برداری رسید.

رییس دانشگاه یزد در مراسم افتتاح این ساختمان گفت: به دلیل دور بودن تالار پذیرایی دانشجویان دختر واقع در پردیس خوابگاهی ۱، ساختمان جدیدی با اسکلت بتنی و نمای آجری با مساحت ۴۰۰۰ مترمربع زیربنا، بر اساس طرح جامع دانشگاه جنب بوستان معرفت احداث شده است ضمن اینکه فضایی برای رستوران استادان و کارکنان هم در نظر گفته شده است.

دکتر محمدصالح اولیاء با اشاره به اینکه برای احداث ساختمان مذکور حدود ۵میلیارد تومان هزینه شده است افزود: ساخت این پروژه از فروردین‌ماه سال ۹۴ آغاز شد و در دیماه سال جاری ساخت آن به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان مهتاب دارای دوسالن غذاخوری ویژه دانشجویان به ظرفیت هرکدام ۵۰۰ نفر، سالن پخت مجزا، سالن غذاخوری استادان به ظرفیت ۳۰۰ نفر، دوسردخانه زیر صفر و بالای صفر درجه، آسانسور و بالابر مواد غذایی، انبار ذخیره مواد و قسمت آماده‌سازی است.

وی اشاره کرد : بخشی از مدیریت امور دانشجویی شامل واحد تغذیه، خوابگاه و رفاه نیز در این ساختمان مستقر شده است.

دکتر اولیاء درخصوص ویژگی‌های فنی این ساختمان یادآور شد: سقف این ساختمان در قسمت سالن‌ها به صورت پانل‌های عایق و برخوردار از سامانه‌های گرمایش و سرمایش ایرواش به تعداد ۷ دستگاه، دارای سیستم صوت، اعلام و اطفای حریق، سالن پخت مجهز به دستگاه‌های صنعتی و روزآمد، دو دستگاه اتوماتیک شستشوی ظروف برای صرفه‌جویی در مصرف آب و سرعت بخشیدن به کار، ۹ دیگ صنعتی برنج پز و سه دیگ خورشت‌پز است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..