یادمان شهدای بهاباد افتتاح شد

no-thumbs

یادمان شهدای گمنام شهرستان بهاباد به مناسبت دهه فجر باحضور استاندار یزد و جمعی از مسوولان استان و این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد میرمحمدی در سفر به شهرستان بهاباد با قرائت فاتحه به مقام شهدای گمنام و شهدای شهرستان بهاباد یادمان شهدای گمنام این شهرستان را که با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال اجرا شده، افتتاح کرد.
استاندار یزد در سفر به بهاباد با پدر شهیدان محمد و علی‌اکبر جلیلی، علی‌ رضاپور جانباز ۷۰درصد هشت سال دفاع مقدس و آزادۀ سرافراز و جانباز حسین شیخ‌زاده دیدار و گفت‌ و گو کرد.
میرمحمدی در این دیدارها ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، این انقلاب را متعلق به همۀ مردم ایران به‌ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست.
وی ادامه داد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با دفاع از این سرزمین اجازه ندادند دشمنان کوچکترین چشم و طمعی به ایران عزیز داشته باشند.
استاندار یزد اظهار امیدواری کرد همۀ مسئولان نظام در هر مسئولیتی که هستند حافظ خون شهدای انقلاب اسلامی باشند و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..