حیا کن-رها کن علیه محمود امیری در یزد:

سرمربی وحدت یزد: نتیجه دیدار با مس رفسنجان برخلاف روند بازی رقم خورد

تیم فوتبال وحدت یزد در ورزشگاه شهیدنصیری یزد با دو گل مقابل مس رفسنجان شکست خورد.

به گزارش یزدی نیوزتیم فوتبال وحدت یزد در حالی این هفته مغلوب مس رفسنجان شد که حواشی زیادی را در طول هفته پشت سر گذاشت و آخرین حاشیه اش نیز، تغییر نام تیم یزد، به وحدت یزد بود. امیری سرمربی وحدت که نتایج خوبی را با این تیم نگرفت، این هفته در مقابل دیدگان هواداران خود متحمل شکست بدموقع شد.

وحدت یزد که در حال حاضر از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دو است، هواداران این تیم نمی خواهند آینده این تیم همانند پاس همدان شود و با سر دادن شعار حیا کن-رها کن، رسما از نتایج امیری دلسرد شدند و از مسئولین این تیم خواستند تا هدایت وحدت را به یک مربی دیگر بپسارند. از امید آسیانپور، سرمربی سابق فولاد یزد به عنوان گزینه ی بعدی نیمکت وحدت یزد نام برده می شود.

همچنین خبرگزاری ایرنا نوشت:عده ای از تماشاگران در پایان مسابقه با تجمع در کنار نرده های نزدیک رختکن تیم فوتبال یزد از نحوه بازی و تیمداری و همچنین نتایج ضعیف تیم فوتبال یزد اعتراض کردند.
تماشاگران یزدی همچنین در شعارهایی با بیان اینکه این استان یک منطقه مهم تولیدی و صنعتی در کشور محسوب شود اما صاحبان صنایع رغبتی برای همکاری در تقویت تیم های ورزشی ندارند، انتقاد کردند.
این عده همچنین ضمن قدردانی از نماینده مردم یزد و اشکذر در حمایت مادی و معنوی از تیم فوتبال یزد از سایر مسئولان استان خواستند تا نسبت به رفع مسائل و مشکلات این تیم اقدام کنند.
آنها بر جلوگیری از دچار شدن تیم فوتبال یزد به سرنوشت تیم تربیت که بخاطر مسائل مالی و فقدان حمایت جدی از فوتبال استان محو شد، از مسئولان خواستند با برنامه ریزی، هماهنگی و اقدام به موقع مانع از سقوط تیم فوتبال یزد شوند.
تیم فوتبال یزد تنها نماینده استان در لیگ آزادگان است که هم اکنون با ۱۸ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.
همچنین محمود امیری افزود: بازیکنان تیم مس رفسنجان در ۲ فرصت این دیدار با استفاده از پرتاب اوت های بلند به گل رسیدند و در بقیه دقایق حرفی برای گفتن نداشتند.
وی ادامه داد: قبل از این بازی به بازیکنان در خصوص حربه تیم مس رفسنجان تذکرات لازم داده شد ولی در ۲ فرصت ایجاد شده برای تیم میهمان، در خط دفاع تمرکز خود را از دست دادیم و متحمل شکست شدیم.
سرمربی تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان گفت: مس رفسنجان در دیدارهای گذشته نیز با همین حربه به گل رسید ولی بازیکنان تیم یزد در جریان بازی این موضوع را فراموش کردند و همین مسئله موجب از دست دادن امتیاز این دیدار شد.
امیری گفت: هر روز برای تیم فوتبال یزد مشکلات مختلف ایجاد می شود و قطعا برای اینکه این تیم بتواند در مسابقات آینده خود با تمرکز بهتر بازی کند باید از سوی مسئولان برای مشکلات این تیم چاره اندیشی شود.
سرمربی تیم فوتبال یزد با تبریک برد تیم مس رفسنجان به این تیم گفت: در مجموع بازی خوب و سنگینی بود و امیدوارم نماینده استان یزد در مسابقات آتی با حل مشکلات این تیم جوابگوی انتظارات هواداران باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..