با معرفی اعضای هیات مدیره:

نام تیم فولاد یزد به وحدت یزد تغییر کرد

مشاور رسانه ای و مسئول روابط عمومی نماینده مردم و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از معرفی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تیم فوتبال وحدت یزد در لیگ آزادگان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحمیدرضا عمادی افزود: جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس و پیشکسوتان برگزار و در پایان بعد از بحث و بررسی و گفت و گو محمد عادل زاده به عنوان مدیرعامل تیم وحدت یزد انتخاب شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین سید علیرضا نبوی زاده به عنوان رئیس هیات مدیره ، احمد نارگونی در سمت نایب رئیس و همچنین عزیزالله داور پور ، محمد حسن معیری و عباس دهقان نیز به عنوان اعضای هیات مدیره مشخص شدند.

این مسئول اظهار داشت: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بر اساس مقررات از این به بعد تمام فعالیت های تیم فوتبال وحدت یزد را در ادامه رقابت های لیگ آزادگان بر عهده دارند.

عمادی گفت: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به منظور کمک به حضور تیم در رقابت ها و حل مسائل آن تاکنون اقدام های لازم را در قالب جلسه ها و پیگیری های لازم انجام داده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا تیم فوتبال وحدت یزد بتواند در سایه همکاری عمومی و حمایت های مردم و هواداران و برنامه ریزی جدی مسئولان منتخب آبرومندانه در رقابت ها به خوبی ظاهر شود.

اعضای منتخب شامل مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تیم فوتبال وحدت استان یزد از پیشکسوتان فوتبال محسوب می شوند.

تیم وحدت یزد تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته اول باشگاههای کشور است که هم اکنون با ۱۸ امتیاز در مکان شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت ها قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..