یک مقام مسئول در استانداری خبر داد:

اجراتوسعه فرهنگی محلات یزد با مشارکت فعالان فرهنگی محله‌ها

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد نسبت به لزوم توجه بیشتر به مسائل فرهنگی تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگی محلات یزد با مشارکت فعالان فرهنگی محله‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان‌زاده  در نشست هم‌اندیشی مسئولان هیئت‌های مذهبی و معتمدین محلات با استاندار یزد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی محلات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش مدیریت استان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: طرح توسعه فرهنگی محلات موضوع اصلی است که در این نشست مورد بحث قرار می‌گیرد تا زمینه بهبود وضعیت فرهنگی در استان را فراهم کنیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد خاطرنشان کرد: این طرح به دنبال گردهم آوردن نیروهای فرهنگی محلات است تا بتوانند در مسائل فرهنگی محله خود نقش‌آفرین شوند.

جوادیان‌زاده عنوان کرد: هر محله‌ای نیروهایی فرهنگی دارد که می‌توانند در کنار یکدیگر یک شبکه اجتماعی تشکیل دهند و به این وسیله برخی از ارزش‌های فرهنگی خودمان را به نسل‌های جوان‌تر انتقال دهیم.

وی ادامه داد: مسئولان هیئت‌های مذهبی، معلمان، بازنشستگان فرهنگی، اصحاب رسانه و افراد مختلف دیگری که در مباحث فرهنگی توانایی دارند، می‌توانند به ایفای نقش در این شبکه‌ها بپردازند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد خاطرنشان کرد: در صورتی که این افراد خود را در رفع مشکلات فرهنگی سطح محله خود مسئول بدانند و در این زمینه با مسئولان همکاری کنند، شاهد رفع آسیب‌های اجتماعی حاضر در سطح شهر به میزان بسیار خوبی هستیم.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..