توصیه استاندار به بازاریان یزد در مورد انتخابات

به گزارش یزدی نیوز،استاندار یزد با بیان این که دولت تدبیر و امید نسبت به مسائل اصناف و بازاریان توجه ویژه‌ای دارد، گفت: اصناف و بازاریان استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نسبت به معرفی و انتخاب افراد کارآمد اقدام کنند.

«سیدمحمد میرمحمدی» در نشست هم‌اندیشی با اصناف و بازاریان استان  با بیان این که پس از انقلاب اسلامی با تحریم‌هایی مواجه بوده‌ایم که منجر به مذاکرات هسته‌ای شد، اظهار کرد: چالش جمهوری اسلامی ایران با شش قدرت جهانی غرور آفرین است زیرا موفق شدیم برجامی را تدارک ببینیم که نکات بسیار موفقی دربرداشت.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که اصناف و بازاریان از انقلابیون انجام داده‌اند، افزود: مسئولان ارشد استان همواره از نظرات نمایندگان اصناف بهره‌مند شده است.

این مقام مسئول با برشمردن مشکلات اصناف و تاکید بر درنظر داشتن آنها، درباره کوره‌های آجرپزی استان گفت: یکی از سیاست‌های استان تغییر سوخت کوره‌ها به گاز برای کاهش آلودگی بوده است و درباره انتقال کوره‌ها نیز پی‌گیر هستیم.

وی در مورد مشکل اصناف مبنی بر حضور اتباع بیگانه در حوزۀ کارگری، گفت: کار و سکونت عامل حضور مهاجران خارجی در استان بوده که بعضا از نظر فرهنگی و امنیت مشکل‌ساز شده و لازم است ضمن پرهیز از رفتاری دوگانه با اتباع در این موارد تدابیر ویژه ای بیاندیشیم.

میرمحمدی در ادامه با اشاره به دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال تصریح کرد: اصناف و بازاریان استان باید در انتخابات شورای شهر افرادی را که می‌توانند شرایط زیست محیطی مناسب برای شهروندان فرآهم کنند و در ساماندهی شهری، افزایش فضای سبز و دیگر شاخص‌های شهری کمک‌کننده باشند، معرفی و انتخاب کنند.

استاندار تاکید کرد: این انتخاب شماست که مشکلات شهری را با انتخاب افراد شایسته و کاردان رفع خواهد کرد.

وی در پایان با توجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: دشمنان در قبال ملت‌هایی که اتحاد دارند و پشتیبان نظام و دولت هستند، عقب‌نشینی می‌کنند و باید ملت ایران با مشارکت بالا آسیب‌ناپذیری و نفوذناپذیری مردم ایران را در دنیا نمایان کند.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..