مدیرعامل یزدپولیکا:هدفمان ازورود به ورزش ادای تعهد مسئولیت اجتماعی

مدیرعامل گروه صنعتی یزد پولیکا موفقیتهای بزرگ اجتماعی را مرهون جامعه بانشاط و سالم دانست و ورزش را مهمترین عامل پویایی جوامع برشمرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از گزارش روابط عمومی هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد،مهندس عباسعلی متوسلیان هدف گروه صنعتی یزدپولیکا از ورود به ورزش و حمایت از تیمهای پایه شنا و واترپلو را ادای دین به مردم و از تعهدات اجتماعی آن مجموعه عنوان کرد و با اشاره به روند رو به رشد برخی از ناهنجاریهای اجتماعی گفت:دلیل همه پیشرفتها و موفقیتهای بزرگ در جوامع مختلف،پویایی،نشاط و سلامت روح و روان مردمان است و از آنجا که عقل سالم در بدن سالم است و با عنایت به تاکیدات دین مبین اسلام،ضرورت فعالیتهای ورزشی در سطوح مختلف بیش از گذشته احساس می شود.

مدیرعامل گروه صنعتی یزد پولیکا ورزش مفرح و جذاب شنا و واترپلو را دارای سابقه ای دیرینه و خوش نام در یزد دانست و ابراز امیدواری کرد شناگران یزدی در عرصه داخلی و بین المللی بیش از گذشته افتخارآفرین باشند.
وی با اشاره به قهرمانی و نایب قهرمانی اخیر تیم واترپلو جوانان و نوجوانان یزد پولیکا در مسابقات کشوری کرمان ضمن آرزوی تداوم موفقیت این ورزشکاران از زحمات شناگران،کادر فنی و هیات شنای استان قدردانی نمود.
مهندس متوسلیان در پایان بر تداوم حمایت از ورزش استان بخصوص رشته شنا و واترپلو تاکید نمود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..