اصولگرایان و جبهه پایداری به وحدت می رسند؟

به گزارش یزدی نیوزجبهه مردمی نیز شاید آنطور که باید و شاید نظرات و پیشنهادات اصولگرایان را مد نظر قرار نداده و شاید مقداری عجولانه اقدام کرده باشند که به همین دلیل تاکنون نتوانسته اند آنطور که باید و شاید نتوانسته اند هم افزایی مد نظر را تامین کنند.
به گزارش روز نو؛ سیدمهدی هاشمی،نماینده مجلس نهم در خصوص برنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی و وحدت با پایداری‌ها، گفت: هر اقدامی در جهت وحدت و هم افزایی توسعه اصولگرایان صورت بگیرد قابل تقدیر است و این موضوع نیز مورد تاکید است، اما طبیعی است که اگر بخواهیم مشارکت را افزایش دهیم باید همه نظرات را مورد بررسی و توجه قرار دهیم و معایب و ایرادات را به  حداقل برسانیم.
 
وی ادامه داد: جبهه مردمی نیز شاید آنطور که باید نظرات و پیشنهادات اصولگرایان را مد نظر قرار نداده و شاید مقداری عجولانه اقدام کرده باشند ، که به همین دلیل تاکنون آنطور که باید و شاید نتوانسته اند هم افزایی مد نظر را تامین کنند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه جامعه اصولگرایی بسیار گسترده است،‌ خاطرنشان کرد: اصولگرایان یک مجموعه بسیار گسترده و وسیعی هستند که نتوانسته اند در کیفیت و کمیت کار با هم هماهنگ شوند. برای جریان ها در انتخابات ریاست جمهوری کار کمی سخت می‌شود اما در انتخابات شورای شهرها البته منهای تهران کار تقریبا راحت تر است.
 
رئیس سابق فدارسیون تیراندازی با اشاره به اینکه دولت یازدهم نتوانسته است به وعده هایش عمل کند‌،‌ تصریح کرد: روحانی وعده های بسیاری را داده بود اما نتوانست بسیاری از آن ها را عملی کند که این خود موجب نارضایتی های نیز شده است.
 
هاشمی با بیان اینکه دوز انقلابی بودن ترکیب فعلی جبهه مردمی می‌توانست بهتر باشد،‌خاطرنشان کرد: اگر اینگونه شود می توانند تعداد بیشتری از اصولگرایان را به خود جذب و همراه کنند. اینکه برخی با آن ها همراه نشده اند هم به این معنا نیست که مخالفت و مغایرتی وجود دارد،. شاید هم بد نباشد که سایر سلایق اصولگرایی کار خودشان را پیش ببرند و طبعا در مراحل نهایی انتخاب کاندیدای اصلح با هم به ائتلاف برسند.
 
نماینده مجلس نهم در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد پایداری ها یک گزینه جداگانه برای  انتخابات معرفی کنند یا خیر،گفت:به نظر می‌رسد بعید نباشد!‌ اما در نهایت فکر می‌کنم یک ائتلاف صورت بگیرد. البته احتمال رسیدن به یک گزینه برای انتخابات در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان بسیار زیاد است و احتمال عدول از روحانی نیز به دلیل عملکرد غیر قابل قبولش در میان اصلاح طلبان وجود دارد.
 
وی ادامه داد: زود است برای اینکه بخواهیم به صورت مصداقی گزینه ای را معرفی کنیم اما ۵ الی ۶ نفر در حال بررسی شدن برای انتخابات هستند.
 
سیدمهدی هاشمی در پایان با اشاره به برکناری غیرمنتظره اش از ریاست فدراسیون تیراندازی گفت: بهانه های وجود داشت و به دنبال حذف ما بودند و به نوعی سو استفاده و بهانه تراشی کردند. این موضوع مغایرت های جدیی دارد و من هم به دنبال ایجاد درگیری و بحران خارجی نیستم، دیوان عدالت اداری باید عدالت وار مورد را بررسی و اقدامات لازم را صورت دهد.

بخش نظردهی بسته شده است..