سالن ورزشی ویژه ناشنوایان یزد احداث می‌شود

no-thumbs

عضو هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد از احداث سالن ورزشی ویژه ناشنوایان طی یک سال آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحسین سعیدنامه  در مراسم تجلیل از ورزشکاران ناشنوای استان یزد اظهار داشت: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان و پیگیری رئیس ناشنوایان استان یزد طی یک‌ سال آینده یک سالن ورزشی ویژه ناشنوایان احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: تا زمان ساخت این سالن اختصاصی، به طور موقت سالنی برای ورزشکاران ناشنوا برای دو روز در هفته در نظر گرفته شده که ورزشکاران ناشنوا می‌توانند در آن به تمرینات ورزشی بپردازند.

سعیدنامه با اشاره به وجود استعدادهای بسیار در شهرستان‌های استان یزد و در میان ناشنوایان این مناطق افزود: به دلیل نبودن امکانات لازم امکان فعالیت ناشنوایان ورزشکار وجود ندارد بر این اساس هیات ناشنوایان شهرستان یزد راه‌اندازی شد و طی بررسی‌های انجام شده، در هر شهرستانی که ورزشکار ناشنوا وجود داشته باشد، هیات‌های بعدی نیز راه‌اندازی خواهد شد و طی هماهنگی با تربیت بدنی احکام مسؤولان شهرستان‌های هیأت ناشنوایان نیز صادر می‌شود تا به صورت مجزا به خدمت‌رسانی بپردازند.

عضو دیگر هیات رئیسه هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: مردمان استان یزد همواره توانایی خود را در عرصه‌های مختلف اعم از کار و علم و ورزش به اثبات رسانده‌اند و همواره در شرایط سخت به موفقیت‌های بزرگ دست یافته‌اند.

محمود شاکری شمسی بیان کرد: خداوند بسته به لطفی که به بندگان خود دارد به هر کسی توانایی‌هایی داده و اگر شخصی بخشی از این توانایی را نداشت، به طور قطع در بخش دیگری بیشتر از دیگران توانمندی دارد بنابراین وظیفه همه ما است که این پتانسیل‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت در رشته ورزشی علاوه بر اینکه برای سلامتی شخص مهم است با شرکت در مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی باعث کسب افتخار برای خانواده، استان و حتی کشور می‌شود بنابراین شما ورزشکاران با اتکا به خداوند متعال می‌توانید نقش مهمی در معرفی استان و حتی کشور داشته باشید و هر چه تعداد مقام‌های شما بیشتر شود، نام استان یزد نیز بیشتر شنیده خواهد شد.

شاکری شمسی عنوان کرد: خوشبختانه در این دوره بت پیگیری رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان یزد، تمهیدات لازم برای اعزام ورزشکاران به مسابقات اندیشیده شده و همواره اعضای هیات رئیسه آماده دریافت پیشنهادات ناشنوایان برای بهبود روند اجرای برنامه‌ها هستند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..