میکائیل ایمن تراج:

مدیرعامل فولاد یزد از من پول رضایت نامه خواست!

دروازه بان خونه به خونه از مدیرعامل فصل گذشته فولاد یزد گله کرد.

به گزارش یزدی نیوزمیکائیل ایمن تراج دروازه بان خونه به خونه مازندران درخصوص مردم و هواداران بابلی گفت: مردم بابل و مازندران آدم های خوب و دوست داشتنی هستند. دوسال تو لیگ تیم داری میکنند و من پارسال با پیشنهاد ازتیم روبرو شدم ولی نتوانستم رضایتمو از فولاد یزد بگیرم.

وی ادامه داد: در پایان فصل با پیشنهاد های زیادی روبرو شدم ولی با وجود قرار داد با یزد، مدیرعامل تیم از من پول رضایت نامه گرفتند واقعا من واسه تیم فولاد یزد زحمت کشیدم اما دست مردم یزد درد نکند که برایم سنگ تمام گذاشتند و همیشه این محبت آنها را فراموش نخواهم کرد.

وی درخصوص نیمکت نشینی در خونه به خونه گفت: من از پنج تا بازی آخری که در دروازه بودم، چهار بازی گل نخوردم که یهویی آقای مرزبان منو گذاشتند بیرون و من خیلی ناراحت بودم. نمیدانم با چه دلیل و منطقی منو بیرون گذاشتند و دوست نداشتم ناراحت بودن خودم را به کسی نشان بدهم تا به تیم لطمه ای وارد شود.

ایمن تراج ادامه داد: در فوتبال ایران همه به اسم ها توجه میکنند ولی دوست دارم مربی ها ومدیرعاملان به شایستگی ها توجه زیادی داشته باشند و هر کس که خوب بوده را مورد استقبال خود قرار دهند، نه آنکه نام خوش تری دارد.

به گزارش فرتاک وی درخصوص نادر دست نشان نیز گفت: اقا نادر مربی بزرگی هستند. سال ها به فوتبال ایران خدمت کردند و دوست دارم با آمدن آقا نادر، مشکلات تیم حل شود و دل مردم بابل را همیشه شاد نگه دارد. با بهترین مربی گلرهای ایران در خونه به خونه کار می کنم و افتخارم نیز شاگردای همین مربیان است.

ایمن تراج در پایان گفت: باید آدم هایی مثل حاج قاسم حسن زاده ها را حمایت کنند مثل حسن زاده ها خیلی کم پیدا می شوند. واقعا آدم خیر و خوبی هستند. انشالله تمام تلاشمان را خواهیم کرد که تیم را به لیگ برتر برسانیم.

بخش نظردهی بسته شده است..