فردا:

۳۰۰ راهنمای گردشگری از ۴۵ کشور جهان مهمان یزدی‌ها می‌شوند

دبیر اجرایی هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در یزد از ورود 300 راهنمای گردشگری از 45 کشور جهان از فردا به یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحسین دهقان  اظهار داشت: تور بعد از هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری که در تهران برگزار شد، با حضور ۳٠٠ نفر از راهنمایان گردشگری از ۴۵ کشور جهان در ایران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در قالب این تور، ٣٠٠ نفر از گردشگرانی که برای شرکت در این کنوانسیون به ایران سفر کرده‌اند از استان‌های فارس، یزد و اصفهان بازدید خواهند کرد.

دهقان یادآور شد: این مهمانان در روز پنج‌شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه وارد استان یزد می‌شوند و از جاذبه‌های گردشگری استان یزد بازدید خواهند کرد.

دبیر اجرایی هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در یزد خاطرنشان کرد: این راهنمایان پس از بازدید از بناهای تاریخی یزد در ضیافتی با حامیان مالی این رویداد دیدار خواهند دید و از جاذبه‌های تاریخی یزد و شهرستان میبد بازدید می‌کنند.

دهقان با اشاره به اینکه چهار هتل برای اقامت این گردشگران در یزد پیش‌بینی شده است، بیان کرد: این گردشگران روز شنبه یزد را به قصد اصفهان ترک می‌کنند.

وی اظهار داشت: کتابچه‌ای برای معرفی حامیان مالی و بناهای شاخص استان یزد به همت انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان یزد به زبان انگلیسی منتشر شده که در میان راهنمایان گردشگری ۴۵ کشور جهان توزیع می‌شود.

دهقان یادآور شد: این رویداد گردشگری، بزرگترین و مهمترین گردهمایی راهنمایان جهان است و هر دو سال یک‌بار، زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..