یک مقام مسئول:

توجه به ورزش بانوان در استان یزد افزایش یابد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد به اشاره به امکانات کم ورزش بانوان در یزد، گفت: توجه به ورزش بانوان در یزد افزایش یابد.

به گزارش یزدی نیوزرقیه کرمانیان در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان یزد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه ضرورت دارد در ارتباط با ورزش بانوان توجه صورت گیرد، اظهار داشت: نبود امکانات نباید سبب شود که یک معروف به منکر تبدیل شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصریح کرد: محدودیت‌هایی برای ورزش و رفاه بانوان در جامعه وجود دارد که باید نسبت به رفع این محدودیت‌ها تلاش ویژه صورت گیرد.

وی عنوان کرد: وقتی بیان می‌کنیم پارک اختصاصی بانوان نیاز داریم برخی در جامعه از تفکیک بین زن و مرد گلایه می‌کنند ولی وقتی از ورزش بانوان صحبت کنیم انجام آن در همین پارک‌های عمومی را هم منکر می‌دانند.

کرمانیان تصریح کرد: باید برای ورزش بانوان در استان یزد تلاش ویژه‌ای صورت گیرد که بانوان هم در راستای سلامت خود بیش از پیش تلاش کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان در دین اسلام بیان نشده که ورزش مخصوص آقایان است و بانوان باید از آن محروم باشند به همین دلیل ما باید به همه اقشار توجه داشته باشیم.

وی افزود:لازم است که توجه بیشتری به این موضوع صورت گیرد که این قشر از جامعه که از اهمیت بالایی هم برخوردار هستند، بتوانند امکانات لازم را در اختیار داشته باشند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..