اجرای ۳۰۰ برنامه مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی در استان یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: امسال برای نخستین بار کمیته کتاب و کتاب‌خوانی ستاد دهه فجر تشکیل شده، و تشکیل این کمیته می‌تواند توجه به کتاب و مطالعه را در جامعه افزایش دهد.

رقیه دوست فاطمی ها: امسال بیش از ۳۰۰ برنامه مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی در سطح استان یزد برگزار می‌شود که از جمله مهم‌ترین این برنامه ها، افتتاح کتابخانه مصلی احمدآباد اردکان است که به همت امام جمعه این شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: نشست "اخلاق با محوریت اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)” در بیت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) برگزار می‌شود.

دوست فاطمی ها از برگزاری ۱۰۰ جلسه و نشست خاطره‌ گویی در ۱۰۰ کتابخانه استان یزد خبر داد واشاره کرد: در این نشست‌ها افرادی که خاطراتی از دوران مبارزاتی و پیروزی انقلاب دارند، خاطرات خود را برای حاضران بیان می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد هم در این نشست گفت: ۳۶۷ برنامه شاد و متنوع و خلاقانه ویژه کودکان و نوجوانان برای این دهه تدارک دیده شده است.

عباسعلی دانافرافزود: با عنایت به اینکه کمیته کودک و نوجوان یکی از کمیته‌های بسیار مهم است و با نسل سوم و چهارم انقلاب در ارتباط است، باید تلاش کنیم آنها را با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

وی قالب اصلی برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر را مسابقه، ویژه برنامه و جشنواره دانست و گفت: نشست به استقبال بهار انقلاب که در کوچه انقلاب یزد برگزار می‌شود، یکی از مهمترین این برنامه‌ها است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..