اجرای ۳۵۰ برنامه در دهه فجر امسال در مهریز

به گزارش یزدی نیوزمسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مهریز از اجرای افزون بر ۳۵۰ برنامه در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام حمید رضا عسکری در جمع خبرنگاران مهریز افزود: این برنامه ها در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز توسط مردم و با مشارکت آنها بنحو باشکوهی برگزار می شود.
وی اهم این برنامه ها را شامل مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور منور شهدا ، دیدار روحانیون با امام جمعه ، برگزاری همایش مذهبی فرهنگی مدافعان حرم ، ۱۰ محل انس با قرآن کریم و حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ذکر کرد.
این مسئول اظهار داشت: کرسی های تلاوت کلام وحی با حضور قاریان و حافظان برتر شهرستان و استان در سطح مساجد ، مسابقات فرهنگی ورزشی ، نشست های بصیرتی و برپایی نمایشگاه های مختلف انجام می گیرد.
عسکری گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از حسینیه شهدای گمنام بطرف میعادگاه نمازجمعه و انجام برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی نیز با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار برگزار می شود.
این مسئول تاکید کرد: ۱۸ کمیته مردمی با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی در شهر و مناطق روستایی مهریز کار برنامه ریزی و هماهنگی در انجام برنامه های دهه فجر را انجام می دهند.
عسکری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به غیر از سطح شهر در دهستان های حومه در قالب یک برنامه منظم و با مشارکت آحاد مردم ولایی و انقلابی شهرستان نیز پیش بینی شده است.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مهریز اظهار داشت: طرح های مختلف عمرانی و فرهنگی در طول دهه فجر در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد که بعد از جمع بندی اعلام می شود.
عسکری گفت: اوج مراسم دهه فجر همان روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی عظیم آن است که امسال بخاطر تحولات منطقه در جهان اسلام و توطئه های دشمنان خیلی باید جدی برگزار شود.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..