یک مقام مسئول:

تدوین ۷۱ فرصت سرمایه گذاری در استان یزد

هم اکنون 71 فرصت سرمایه گذاری در استان یزد تدوین شده است.

به گزارش یزدی نیوزمدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت:هم اکنون ۷۱ فرصت سرمایه گذاری با حجم سرمایه گذاری ۲۲ هزار میلیارد تومان در استان تدوین شده است .

نمازی افزود:ده فرصت شاخص سرمایه گذاری هم با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در استان مشخص و در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری گذاشته شده است که بخش های انرژی، صنعت و معدن ،گردشگری و سلامت بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

 

صباغ زادگان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان یزد هم  با اشاره به اینکه سرمایه گذاری بسیار خوبی در طول برنامه پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی استان توسط بخش خصوصی در حوزه تولید برق صورت گرفته است گفت: در طی این پنج سال ۱۲۸۰ مگابایت به قدرت نصب شده استان اضافه شده است.

 

میرمحمدی استاندار با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در استان در بخش های مختلف گفت: باید با هماهنگی و همکاری دستگاههای ذیربط موانع سرمایه گذاری در استان برداشته شود.

 

ایجاد مشوق های سرمایه گذاری از جمله ایجاد مشوق های بانکی ، گمرکی ، مالیاتی و زیرساختی از دیگر فرصت های فراهم شده برای سرمایه گذاران در استان است.

 

ارائه گزارشی از روند سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه تولید برق در طول برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص امور جاری مرکز خدمات سرمایه گذاری از جمله مباحث این نشست بود.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..