پیشگامان ،قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش پیست شد

با کسب مدال های رنگارنگ توسط رکابزنان پیشگامانی در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور،تیم دوچرخه سواری پیشگامان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، تیم دوچرخه سواری پیشگامان در روز نخست مرحله پایانی لیگ برتر پیست کشور با درخشش رکابزنان جوان خود صدرنشین شد. در این مرحله از مسابقات محمد دانشور و احسان خادمی رکابزنان پیشگامانی موفق شدند در رشته ۲۰۰ متر مدال طلا و برنز را از آن خود کنند. در رشته دور امتیازی محمد رجبلو و بهنام آرین از تیم پیشگامان بر سکو های دوم و سوم ایستادند. در رشته تیم اسپرینت تیم پیشگامان دوم شد در این رشته محمد دانشور، ابوالفضل زارع زاده و احسان خادمی برای پیشگامان رکاب زدند. پیشگامانی ها موفق شدند در رشته ۴۰۰۰ متر تعقیبی تیمی نیز بر سکوی دومی بایستند، محمد رجبلو ، مجید ابویی ، بهنام آرین و مهدی رجبی رکابزنان این رشته بودند، در رشته آمینیوم نیز محمد گنج خانلو از پیشگامان به مدال برنز رسید.

در روز دوم در رشته ۴۰۰۰ متر انفرادی بهنام  آرین به مدال طلا دست یافت.در رشته کایرین و یک کیلومتر نیز محمد دانشور صاحب مدال طلا شد و بر سکوی اولی ایستاد.مهدی رجبی دیگر رکابزن پیشگامانی در رشته اسکرچ با کسب مدال برنز سوم شد.همچنین در رشته مدیسون تیم پیشگامان به مقام قهرمانی رسید.
در مجموع تیمی دو مرحله پیشگامان بالاتر از تیمهای سپاهان و مس کرمان بر سکوی اولی ایستاد و قهرمان لیگ برتر پیست کشور شد.

بخش نظردهی بسته شده است..