اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجر استان یزد

no-thumbs

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجر در یزد را اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوزسیدخلف حوتی نژاد افزود: فیلم های زیر سقف دودی، ماجان، دریاچه ماهی، خفگی، ایتالیا ایتالیا، سد معبر، ٢١ روز بعد، سارا و آیدا، یادم تورا فراموش، ماجرای نیم روز، دعوت نامه، اسرافیل، بن بست وثوق، چراغهای ناتمام، مادری و فصل نرگس در فهرست فیلم های این جشنواره در یزد قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مشکل فروش اینترنتی بلیت های جشنواره مرتفع شده، عنوان کرد: علاقه‎ مندان می‎ توانند برای تهیه بلیت ‎های جشنواره اقدام کنند و بازه زمانی پیش‌ فروش بلیتها در یزد نیز متعاقب با سایر شهرستان ها پنجشنبه (فردا) در نظر گرفته شده است.
وی افزود: علاقه‎ مندان امسال می ‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند، اما برای دیدن فیلم ‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی است.
حوتی نژاد یادآور شد: از ابتدا چهار روز برای خرید بلیت تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و تاریخ اکران‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی تاکید کرد: خرید اینترنتی بلیت فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر استان یزد برای هر کارت ملی به نحوی است که بیش از سه بار امکان پذیر نیست.
وی ادامه داد: سازمان ها و نهادها علاقه مند به تهیه بلیت های جشنواره باید نمایندگان خود را با در دست داشتن معرفی به ستاد برگزاری جشنواره فرستاده و اقدام به پیش خرید کنند.
وی تصریح کرد: نشانی خرید اینترنتی بلیت های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر یزد به نشانی www.cinogram.com برای فروش مهیاست.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..