تاکیداستاندار یزد:

ایجاد نشاط اجتماعی مردم وظیفه ای مهم و اثر بخش است

استاندار یزد گفت: ایجاد نشاط اجتماعی مردم در سایه فعالیت های فرهنگی و ورزشی یک وظیفه مهم و اثر بخش است که باید همواره به آن توجه داشت.

به گزارش یزدی نیوز،سید محمد میرمحمدی  در آیین تجلیل از مدال ‌آوران و افتخار‌ آفرینان رشته های شنا، شیرجه و واترپلوی یزد افزود: باید امکانات لازم برای جلب مشارکت مردم در فعالیت های مختلف ورزشی فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه هرچه در جامعه افراد شاخص‌تر باشند شاهد ارتقا و افزایش نشاط اجتماعی بیشتر خواهیم بود بر اهمیت فراهم کردن امکانات مورد نیاز اقشار مختلف برای فعالیت های ورزشی تاکید کرد.
استاندار یزد گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا هر فرد در هر رشته و زمینه ای که تمایل دارد برحسب سلیقه به ورزش بپردازد و برای افتخار آفرینی برای جامعه اسلامی اقدام شود.
میرمحمدی گفت: برگزاری اینگونه برنامه های بزرگداشت با حضور مدال آوران و قهرمانان در ترغیب دیگران و تشویق افراد برای حضور در این فعالیت ها و ایجاد انگیزه ها در ورزش خیلی موثر است.
استاندار یزد تصریح کرد: کسب عناوین مختلف و مقام های گوناگون توسط ورزشکاران در رشته های مختلف نقش مهمی در جلب دیگران برای حضور در رقابت ها خواهد داشت.
میرمحمدی از فعالیت های هیات شنا ، شیرجه و واتر پلو استان و کسب عنوان های شایسته در مسابقات قدردانی کرد و بر تداوم فعالیت ها تاکید کرد.
در پایان این مراسم با لوح و هدایایی از مدال آوران و قهرمانان رشته های شنا ، شیرجه و واترپلو استان قدردانی بعمل آمد .
استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و در اکثر مناطق استان رشته های شنا ، شیرجه و واترپلو فعال است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..