زیر ساخت های ورزش استان یزد باید افزایش یابد

no-thumbs

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: برای جلب مشارکت بیشتر مردم و خانواده ها در امر ورزش باید در سطح استان زیر ساخت های لازم افزایش یابد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در مجمع سالانه هیات شنا ، شیرجه و واترپلو یزد با بیان اینکه بیماری‌ های قلبی ، عروقی و دیابت در استان بسیار شایع است افزود: اگر امکانات مناسب برای ورزش فراهم شود قطعا خانواده‌ها و مردم خیلی خوب از آنها استقبال می کنند.
وی ادامه داد: همه ما موظف هستیم تا با برنامه‌ریزی های دقیق و مدون نسبت به فراهم کردم امکانات لازم برای ارتقای ورزش استان و افزایش حضور مردم فعالیت های شایسته را انجام دهیم .
این مسئول تصریح کرد: از برنامه های مهم اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان حمایت از تمام رشته ها و ورزشکاران است و در این راستا نسبت به حمایت ویژه از ۲۱ رشته ورزشی در استان فعالیت های خوبی انجام گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اینکه در ورزش استان ظرفیت های خوبی وجود دارد تصریح کرد: هنوز در این سال ها موفق به کسب مدال آسیایی و المپیکی در رشته‌های ورزشی نشده ایم ولی با تلاش ، برنامه ریزی و همت جمعی می توان به آن رسید.
شریعتی به اهمیت فرهنگ سازی در امر ورزش در سطح استان اشاره و خواستار تلاش مضاعف در این بخش با همکاری متولیان فرهنگی و رسانه های مختلف گروهی شد.
وی همچنین به ظرفیت های خوب و سوابق روشن ورزش شنا ،شیرجه و واترپلو در استان یزد و خواستار برنامه ریزی برای ارتقای این رشته گردید .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..