یک عضو شورای شهر یزد:

یزد برای نوروز زیباتر می‌شود

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که اجرای برنامه‌های تدوین شده در راستای ارائه خدمات نوروزی توسط شهرداری‌های مناطق در اولویت اجرایی است،‌ گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری یزد در ایام نوروز،‌ بهسازی پیاده‌روها و دیوارچینی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز«سپنتا نیکنام» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضای شورای شهر برگزار شد،‌ تشکیل ستاد نوروزی یزد را ضروری دانست و بیان کرد: راه‌اندازی ستاد تسهیل نوروزی را از جمله اقدامات موثر در راستای ارائه خدمات بهتر و هدفمند به مسافران نوروزی است.

وی در مورد اقدامات انجام شده کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد در راستای تدوین برنامه‌های راهبردی شهرداری در ایام نوروز، گفت: جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق یزد با موضوع زیباسازی و منظر شهری برگزار شده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی یزد بررسی مشکلات و معضلات خدماتی شهری را از دیگر اقدامات جدی این کمیسیون برای نوروز دانست و بیان کرد: بهسازی پیاده‌روها،‌ دیوارچینی مناطق مختلف و نظافت زمین‌های خالی سطح شهر از جمله اقدامات در دستور کار است.

نیکنام در پایان اجرای طرح‌های زیباسازی و منظر شهری توسط شهرداری های مناطق را اولویت جدی شهرداری یزد در بحث استقبال از مسافران نوروزی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در بحث تأمین بودجه لازم برای اجرای برنامه‌های تدوین شده در قالب خدمات نوروزی مشکلی وجود ندارد.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..