مدیر روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان :

توسعه یزد با حفظ سرمایه های انسانی،اجتماعی و اقتصادی

no-thumbs

مدیر روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان خواستار تقویت سرمایه های استان در جهت ارزش آفرینی شد.

به گزارش یزدی نیوز مهدی پیشکوهی پور در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که نظر وی را پیرامون برخی حواشی نمایشگاه  صنعت و معدن یزد و حمایت قاطع سهامداران از پیشگامان جویا شده بود گفت :

نمایندگان محترم مردم و مدیران ارشد  مجموعه های دولتی و خصوصی جزو سرمایه های انسانی استان و کشور هستند و گروه تعاونی پیشگامان  نیز با سابقه درخشان ۲۰ ساله،سرمایه اجتماعی و اقتصادی استان و کشور محسوب می شود و وظیفه همه ما تقویت سرمایه های استانی و تبدیل آنها به سرمایه های نمادین ملی در جهت بهره وری و ارزش آفرینی می باشد.

مدیر روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان افزود : باور ما در اتاق فکر خانواده بزرگ پیشگامان سالهاست بر این اصل استوار است که موفقیت های بزرگ، حتی منتقدان را نیز به تحسین وا می دارد و لذا هرگز خواهان چالش و بحث های فرسایشی که سبب دور شدن از اهداف اصلی و ناامیدی سرمایه های استان می شود نیستیم.

وی ادامه داد : البته طبیعی است که احقاق حق، رویه قانونی و آرام خود را دارد. ضمن اینکه پیشگامان سالهاست به تعاونی بودن افتخار می کند و همه فعالیت ها و امور آن شفاف و قانونی است و در مجامع     شرکت ها ارائه می گردد و به لطف خداوند و پشتوانه دعای خیر سهامداران مسیر پیشرفت و ترقی را طی می کند.

مدیر روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان در پایان ضمن استقبال از انتقادات و پیشنهادات مردم و مسئولان ابراز امیدواری کرد، همه علاقه مندان به پیشرفت و آبادانی استان یزد و کشور در فضایی سالم به ارائه نظرات سازنده خود بپردازند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..