صابری تشریح کرد:

هزینه روزانه بیمه شدگان تامین اجتماعی استان یزد بیش از ۲۰میلیارد اعلام شد

هزینه روزانه بیمه شدگان تامین اجتماعی استان یزد بیش از 20میلیاردریال اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد صابری رییس تامین اجتماعی استان یزد  دردیدار جداگانه با امام جمعه و فرماندار ابرکوه افزود:هم اکنون ۸۴۰هزارنفر معادل ۷۸درصد جمعیت استان یزد زیرپوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
امام جمعه ابرکوه هم در این دیدار گفت: برغم اینکه کار سازمان تامین اجتماعی کاری طاقت فرساست اما بهترین فرصت را برای دلگرمی مردم به زندگیشان فراهم کرده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهارکرد: اعتماد مردم به سازمان تامین اجتماعی بخاطر اعتماد و خدمات مطلوب آن است.
رییس شورای فرهنگی ابرکوه بابیان اینکه دو سوم جمعیت شهرستان ابرکوه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند خاطرنشان کرد: فعالیت کارکنان سازمان تامین اجتماعی بخاطر حجم سنگین آن را ارج می نهیم.
همچنین فرماندار ابرکوه در این دیدار گفت : برغم اینکه ابرکوه یکی از شهرستانهای محروم استان یزد است اما خدمات و فعالیتهای این سازمان در این شهرستان قابل تقدیر است .
سید نبی رسولی ضمن قدردانی از حسن توجه تامین اجتماعی استان به این نقطه محروم اظهار کرد: اعتماد عمومی که مردم نسبت به تامین اجتماعی دارند بخاطر عملکرد خوب این سازمان که نظر عموم راجلب کرده است.
نماینده عالی دولت در ابرکوه با بیان اینکه نماد همدلی و همکاری سرلوحه کار مسئولان ابرکوه است خاطرنشان کرد: عملکرد خوب تامین اجتماعی توانسته رضایت مردم راجلب کند.
رییس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه هم با ارائه گزارشی از فعالیتهای این سازمان گفت: هم اکنون ۳۱هزار و۹۰۴نفر از مردم این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
عباس حمیدی زاده افزود در ۹ماهه امسال ۱۳۵میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..