به عنوان کارآفرین برتر استان یزد:

تجلیل از پیشگامان کار و سرمایه هوشمند و پیشگامان رسانه و آگهی زبده

از شرکت سرمایه گذاری پیشگامان کار و سرمایه هوشمند و شرکت تعاونی دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده(پرواز) به عنوان کارآفرینان برتر استان یزد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان یزد شب گذشته با حضور مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مهندس میرمحمدی استاندار یزد ،صاحبان صنایع و مسئولین استان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یزد برگزار گردید و از کارآفرینان برتر استان با اهدای تندیس کارآفرینی تقدیر به عمل آمد.

مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه در کارآفرینی باید به شرایط فرهنگی و اقلیمی هر منطقه توجه ویژه شود پیشنهاد ایجاد باشگاه کارآفرینی و تعاونی های دانشجویی را مطرح کرد و از علاقه مندان به این حوزه دعوت نمود با جدیت وارد کار شوند.
مهندس میرمحمدی استاندار یزد نیز در سخنانی خواستار توجه جدی به ایده های نو و خلاق شد و از مرکز شتابدهنده نوآوری ، مرکز رشد دانش آموزی و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد به عنوان مراکزی که صاحبان ایده می توانند در آن به رشد و تعالی مدل های فناوری خود برسند نام برد.
در پایان از کارآفرینان برتر تجلیل به عمل آمد.مهندس امیر حسین رضایی نژاد،مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پیشگامان کار و سرمایه هوشمند و مهندس امیرحسین حاتمی نسب مدیر عامل شرکت تعاونی دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده(پرواز) نیز به عنوان کارآفرینان نمونه استان یزد در این مراسم تندیس کارآفرینی را از معاون وزیر و استاندار یزد دریافت نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..