مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی:

مرکز خدمات فناوری و کسب و کار ، خانه مشاورین صنعتی استان یزد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان به عنوان مرکزی برای استقرار و فعالیت مشاورین صنعتی و ارائه کلیه خدمات به صنعتگران نام برد.

به گزارش یزدی نیوز،‌ سید مسعود عظیمی افزود: مراکز خدمات فناوری و کسب وکار در شهرکهای صنعتی برای استقرار واحدهای مشاوره ای و خدمات کسب و کار مورد نیاز صنعت می باشند که با هدف ارتقاء فناوری، بهره وری و بهبود شرایط فنی و اقتصادی واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی بزرگ ایجاد می شوند.


وی ادامه داد: مرکز خدمات فناوری و کسب ‌وکار یزد به منظور ارائه خدمات حرفه‌ای به صنایع کوچک‌ومتوسط استان یزد با تکیه بر ظرفیت‌های مشاوران و مدیران حرفه‌‌ای و نهادهای پشتیبان حول محورهای مشاوره صنعتی، آموزش و فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی بر آن است تا هدف صنایع رقابتی با خدمات حرفه‌ای را محقق ازد.

"سید مسعود عظیمی" صبح امروز در چهارمین جلسه شورای فناوری و نوآوری استان که در محل ساختمان کسب و کار در شهرک صنعتی یزد برگزار شد، با ذکر این مطلب گفت: این مرکز با هدف توانمندسازی، رقابت‌پذیری و توسعه صنایع کوچک‌ومتوسط استان یزد احداث و آماده بهره برداری برای استقرار مشاورین صنعتی استان می باشد.


وی در خصوص مشخصات فنی این طرح گفت: ساختمان مرکز کسب و کار شهرک صنعتی در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد و نهصد میلیون ریال احداث شده است.


گفتنی است در این جلسه رئیس دانشگاه یزد،‌ رئیس پارک علم و فناوری استان، ‌مدیرعامل سازمان عامل استقرار منطقه ویژه علم و فناوری،‌ رئیس مرکز برنامه ریزی و توسعه فناوری استانداری و تعدادی از نمایندگان فناروی استان حضور داشتند.

بخش نظردهی بسته شده است..