معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی:

آسفالت ۴۰۰ هزار مترمربع از خیابان ها و معابر شهرکهای صنعتی استان یزد

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از اجرای زیرسازی و آسفالت بیش از 400 هزار مترمربع از معابر شهرکهای صنعتی در دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، "علی نقیبی" در جریان بازدید از اجرای طرح های زیرساختی شهرک صنعتی یزد با اعلام این خبر گفت: پیرو درخواست صنعتگران و سرمایه گذاران مستقر در تعدادی از شهرکهای صنعتی، خیابان سازی و آسفالت معابر شهرکهای صنعتی یزد، فولاد، مهریز، جهان آباد میبد، اردکان، ابرکوه و منطقه ویژه اقتصادی یزد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است که شامل خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و روکش آسفالت می باشد.

نقیبی با بیان اینکه پروژه های عمرانی براساس نیاز و در راستای تکمیل زیرساختهای شهرکها و نواحی صنعتی ، در دستور کار قرار می گیرد، اظهار داشت : هدف از اجرای این پروژه ها، تسهیل در عبور و مرور و حمل و نقل کالا بوده که امید است با اجرای آن شاهد پیشرفت و رونق اقتصادی باشیم .

وی با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی برای ایجاد زیرساخت های لازم گفت: تمامی تلاش معاونت فنی این شرکت در فراهم کردن بستر لازم برای سرمایه گذاری و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز شهرک های صنعتی استان است، که متاسفانه در طی چند سال اخیر کمبود بودجه مشکلاتی را در خصوص اجرای پروژه های عمرانی جدید در شهرکها و نواحی صنعتی بوجود آورده است.

گفتنی است استان یزد با دارا بودن ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی اماده استقرار سرمایه گذاران و علاقمندان به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..