مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

ورزش از سفر دولت به یزد عایدی نداشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه هنوز مشکل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان یزد در مورد پروژه‌های ورزشی حل نشده است، گفت: اگر معیار ابلاغ بودجه بر مبنای هشت پروژه ورزشی باشد، چیزی از سفر دولت عاید ورزش استان یزد نمی‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با اشاره به حل نشدن مشکل اعتبارات سفر دولت به یزد برای پروژه‌های ورزشی از مسؤولان استان خواستار پیگیری این موضوع شد.

وی بیان کرد: در جلسات برگزار شده، ۲۲ پروژه مصوب شد تا همه استان از مزایای آن بهره‌مند شوند و این مصوبه به امضای استاندار یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و دو وزیر قبلی و فعلی ورزش و جوانان رسید اما استناد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به سخنرانی رئیس جمهور است.

شریعتی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود هشت پروژه ورزشی با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار را مطرح کرد در حالی که آنچه تصویب شده، ۲۲ پروژه بوده و اکنون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نباید تنها به سخنرانی استناد کند بلکه باید مدارک و اسناد موجود را نیز بررسی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌خواهد اعتبار را به شرکت توسعه اماکن ورزشی بدهد و پروژه‌های یزد را رد می‌کند، کار شایسته‌ای نیست.

وی عنوان کرد: با این روند، چیزی از سفر رئیس جمهور عاید ورزش استان یزد نشد.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..