رشد ۱۸درصدی اعتبارهای هزینه ای استان یزد

no-thumbs

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: اعتبارهای هزینه ای استان در لایحه بودجه 96 با 18.6 درصد رشد به حدود 1900 میلیارد ریال رسیده و استان در این خصوص در رده 22 کشور قرار دارد.

به گزارش یزدی نیوزحمیدرضا نصیری زاده  در هشتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد پس از پایان این نشست در گفتگو با خبرنگاران به ارائه مصوبات شورا پرداخت و تصریح کرد: در این نشست، شیوه نامه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شیوه نامه اصلاحی پس از ارائه نظرات اعضای شورا مجددا به شورای برنامه ریزی ارائه شود.
وی افزود : در بخش دیگری از این نشست جایگاه اعتباری درآمدی استان در لایحه بودجه ۹۶ بررسی شد و میزان افزایش اعتبارات و رتبه استان در هرکدامیک از بخش ها اعلام شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص اعتبارات عمرانی استانی نیز گفت: ۱۴۰۵ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای استان پیش بینی شده که علیرغم رشد ۱۴.۷ درصدی، استان در رده ۲۶ قرار دارد.
این مقام مسئول به وضعیت اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه نیز پرداخت و ادامه داد: استان با ۱۵۳۱ میلیارد ریال اعتبار در رده ۲۶ کشور قرار دارد.
وی افزود: در ادامه، گزارشی از روند توزیع اسناد خزانه اسلامی توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارائه شد و تاکید شد تا دستگاه های اجرایی در موعد مقرر اسناد خود را بمنظور جذب اعتبارات ارائه نمایند.
به گفته نصیری زاده ، شورای برنامه ریزی همچنین توزیع اعتبارات ماده ۱۲ قانون بودجه و باز توزیع اعتبارات بند ج تبصره ۶ را بر اساس اصلاحیه قانون بودجه به تصویب رساند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..