سرمربی تیم فوتبال یزد:

به دنبال ارتقا در جدول مسابقات هستیم

سرمربی تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان گفت: به دنبال ارتقا در جدول مسابقات لیگ امسال هستیم که این امر با همت بازیکنان محقق می شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمود امیری افزود: تیم فوتبال بادران تهران از تیم های مدعی و خوب لیگ امسال محسوب می شود که در نیم فصل رقابت ها نسبت به جذب بازیکنان مطرح کشور اقدام کرده است .
وی ادامه داد: این تیم با نفراتی که جذب کرده قصد لیگ برتری شدن دارد و بدون شک دارای طرح و برنامه است ولی بازیکنان تیم ما در این دیدار سنگین خیلی خوب وظایف خود را انجام دادند.
سرمربی تیم فوتبال یزد اظهار داشت: این دیدار یک بازی خیلی تاکتیک پذیر بود و نفرات ما با شناختی که از حریف داشتند به خوبی موفق شدند برنامه های پیش بینی شده را انجام دهند.
امیری گفت: فوتبال یزد با همت نفرات خود و حمایت های مسئولان و همراهی و حمایت های تماشاگران و هواداران مومن و متعصب خود به دنبال رسیدن به جایگاه خوب و موفقیت در ادامه رقابت های لیگ امسال است.
همچنین سرمربی تیم بادران تهران گفت: داور این دیدار یک پنالتی صددرصد را به نفع ما نگرفت و باید کمیته داوران فدراسیون فوتبال در انتخاب داوران و گزینش آنها برای قضاوت مسابقات لیگ آزادگان دقت بیشتری داشته باشد.
محمد ربیعی اظهار داشت: اکثر زمان این دیدار توپ و زمین در اختیار تیم ما بود ولی علیرغم ارائه بازی خوب موفق به پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار مهم نشدیم.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..