توجه به مسائل فرهنگی محور فعالیت های فوتبال یزد قرار گیرد

no-thumbs

رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: توجه به مسائل فرهنگی باید در کنار برنامه های علمی و فنی محور حرکت فعالیت های این رشته فراگیر و جذاب در سطح استان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزعبدالرضا دستا  در آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های استان در سالن محمد آباد یزد افزود: گسترش مسائل فرهنگی نقش مهمی در تحقق اهداف عالیه فوتبال دارد.
وی ادامه داد: کارهایی در سال های گذشته در این بخش مهم در یزد و مناطق و شهرستانهای استان انجام گرفته ولی بخاطر اهمیت موضوع بدون شک کافی نیست و باید بیش از گذشته اقدام های فرهنگی افزایش یابد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد در ادامه به وجود ظرفیت های بسیار خوب در فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اشاره و تصریح کرد: از برنامه های مهم این هیات در سال های پیش رو توجه به استعدادیابی ، مسائل فرهنگی و عنایت به برگزاری مسابقات منظم و مستمر است.
دستا گفت: لیگ های مختلف باید طبق مقررات با جدیت و نظم و ترتیب با هدف شناسایی استعدادها ، ایجاد انگیزه بین تیم ها و بازیکنان و همچنین تقویت تیم های استان در کشور برگزار شود.
این مسئول اظهار داشت: شناسایی استعدادها از اهمیت خیلی زیاد در ورزش فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی استان برخوردار است که باید در این ارتباط با همکاری باشگاهها کارهای جدی بعمل آید.
دستا همچنین از حضور تیم های مختلف در سطح استان در لیگ های فوتبال و فوتسال قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا رقابت ها جدی با انگیزه و همراه با برنامه ریزی مدون اجرایی شود.
هم اکنون حدود ۸۰ تیم فوتبال در لیگ های فوتبال و ۹ تیم در لیگ برتر فوتسال استان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..