بیست و ششمین امام جمعه استان یزد معرفی شد

no-thumbs

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد از معرفی بیست و ششمین امام جمعه این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام رضا شریفی افزود: با پیگیری مردم و موافقت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ، حجت الاسلام مصطفی دلاوری به عنوان امام جمعه منطقه رستاق اشکذر انتخاب و معرفی شد.
وی ادامه داد: هم اکنون به غیر از مرکز استان و ۹ شهرستان تابعه آن در برخی از مناطق روستایی و مراکز بخش دارای جمعیت بالا با حضور ائمه جمعه ، نمازهای عبادی سیاسی با حضور خوب مردم ولایتمدار اقامه می شود.
این مسئول در خصوص انتخاب ائمه جمعه برای سایر مناطق استان اظهار داشت: دهستان نصرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان تفت از مناطقی است که مردم بارها تقاضای انتخاب امام جمعه بوده اند که امیدواریم تا پایان امسال این درخواست نیز محقق شود.
شریفی گفت: نمازهای عبادی سیاسی جمعه همه هفته با حضور خوب آحاد مردم و جوانان مومن و انقلابی با همکاری اعضای ستادها که همگی افتخاری فعالیت دارند بنحو باشکوه برگزار می شود.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری در اصل مراسم های هفتگی نماز جمعه قرارگاههای فرهنگی و ایمان هستند که نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی دارند .
این مسئول تصریح کرد: ائمه جمعه باید در راستای تبعیت از رهبری نظام و پشتیبانی از دولت مسائل و مشکلات مردم را در خطبه های نماز جمعه مطرح کنند تا نگاه مردم نسبت به خدمتگزاران نظام امیدوارانه تر باشد.
شریفی گفت: در مراسمی که روز جمعه ۲۴ دی ماه در رستاق برگزار می شود بصورت رسمی و با حضور آحاد مردم و مسئولان امام جمعه این منطقه در مسجد صدر آباد ( محل اقامه نمازجمعه )معرفی خواهد شد.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..